17 Nisan 2013 Çarşamba

Tefecilere Asla İtibar ETMEYİNİZ!!!!!

Acil Paraya ihtiyacı olanlar Bankadan kredi alamayanlar ve zor durumda olanlar son çare olarak tefecilere yönleniyorlar. Bu durumu internette suistimal eden kişiler internet sitelerinde yer alan ilanları kullandıkları ortaya çıktı.Bunlara dikkat etmenizi öneriyoruz. Sizden farklı konular altında para hesaplarına para isteyenler çıkabilir. Bunları önemsemeyin ve dikkate aLmayın. Aşağıda silik olarak yer verilen paragraflar farklı sitelerden farklı şekilde çekilmiştir. Bu ve buna benzer konulara itimat etmeyiniz.

Banka yerine tefeciden faizli borç almak istiyorum diyenler, bütün tefecilikle ilgili ilanları bu sitemizden ulaşabilirsiniz. Tefeciyseniz ya da faiz karşılığı borç para veriyorum diyorsanız, burada tefecilikle ilgili ilan bırakabilirsiniz.

internetten tefeci arıyorum diyenler tefecilik yapanlar tefeci ve tefeciler. borç para veren, düşük faizli, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 100, 200, 500 milyar gibi rakamlar borç verebilecek tefeciler arayanlar. tefeci arıyorum diyenler tefecilik yapanlar tefeci ve tefeciler iş ilanları.

13 yorum:

  1. arkadaşlar şirketimiz hesaplarından kredi veriyoruz. ihtiyacı olanlar mail adresinden bizimle iletişime geçebilirler. maillere hafta içi 12:00 ile 15:00 arası bakıyoruz. bunun dışındaki zamanlarda her zaman maillere bakamıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize nakit lazim ne sartlarrda veriyorsunuz .

      Sil
    2. NE ŞARTLARDA VERİYORSUNUZ AYRICA 50 BİN İHTİYAÇ VAR GERİ 1200 OLARAK ODEME İMKANIM VAR SICİL TEMİZLENİNCE TAMAM ODERİM BANKA İLE GORUŞTUM BORÇLARI ODERSEN KREDİ ÇİKAR DİYORLAR AMA 1 YIL BULUR KREDİ ÇİKMASİ OZAMANA KADAR 1200 OLARAK ODEYEBİLİRİM

      Sil
    3. merhaba.işyeri devralmak için nakite ihtiyacım var.iletişime geçmenizi bekliyorum.ilginiz için teşekkürler.

      umutcan.uzunyayla@windowslive.com

      Sil
    4. merhaba acil 20000 tlye ihtiyacım var ilgilenir misiniz gonca erdoğan g_erdogan@hotmail.com
      0535 9729033

      Sil
    5. HERŞEYE İNANMAYIN ARKADAŞLAR LÜTFEN DİKKATLİ OLUNUZ CANINIZ YANMASIN

      Sil
    6. cüneyt bey mail adresiniz nedir.iletişim bilgileriniz gözükmüyo?

      Sil
    7. iyide e posta nerde??

      Sil
  2. selam acil 2000 veya daha düşük miktarda para lazım.ilgilenirseniz sevinirim. 0532 211 65 97

    YanıtlaSil
  3. cüneyt bey benim acil paraya ve uzun surede ödemeye ihtiyacım var bana yardımcı olabilirmisiniz lütfen mail adresim vildantezates@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. BANA BU HAFTA SONUNA KADAR 7.000 YTL LAZIM. AYLIK 700 TL GERİ ÖDERİM! YARDIMCI OLAN ARKADAŞLAR VEYA VATANDAŞLAR VARSA ONLARDAN ALLAH RAZI OLSUN! ISTANBULDAKI YARDIM SEVENLERI BEKLIYORUM ! tournament1983@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. fuat bey kredi kartlarım ve dağınık borçlarımdan dolayı kartlarımın ödemesinde gecikmeler oldu bu yüzden kredi yolum kapalı 25000 liraya ihtiyacım var öğretmenim aylık 800-1000 lira arası ödeme yapabilirim bana ulaşırsanız sevinirim aysegulguden854526@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. cüneyt bey çok acil 3bin liraya ihtiyacım var hem çalışıyorum hem öğrenciyim mail adresim sultan-kalender1@hotmail.com dönüş yaparsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil